Ruimtes

Gebruik de filter om de lijst aan ruimtes te verkleinen. Zoek naar een specifieke ruimte of locatie en klik op Filter.

Extra's

Let op: meerdere ruimtes te gelijk boeken is mogelijk, filter hiervoor eerst op datum & tijd.

Wijkcentrum West

Het Wijkcentrum West (De Gasterij) kent een gevarieerd aanbod voor wijkbewoners, omdat er veel verschillende partijen actief zijn, zoals: Riederborgh, Sol en Karaat Mantelzorg. Informeer naar de vele mogelijkheden in dit centrum! Er worden veel verschillende activiteiten aangeboden, zoals breien, creatieve middagen, filmmiddagen, gymnastiek, aangepaste beweegactiviteiten, biljarten en Alzheimer cafés.

Wijkcentrum West
Boksdoornstraat 80
2982 BD Ridderkerk
verhuur@facetridderkerk.nl

Neem voor meer informatie over zaalhuur of activiteiten in het centrum contact op met verhuur@facetridderkerk.nl

Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Avonden en weekenden geopend in overleg – zonder beheer.
Extra informatie

WC West is een ruim en open centrum met meerdere ruimtes. De grote en kleine zaal kunnen worden verdeeld door een afsluitbare wand.

Onderdeel Bijzonderheden
Grote zaal
Kleine zaal
Biljarten Er is één biljarttafel