Ruimtes

Gebruik de filter om de lijst aan ruimtes te verkleinen. Zoek naar een specifieke ruimte of locatie en klik op Filter.

Extra's

Let op: meerdere ruimtes te gelijk boeken is mogelijk, filter hiervoor eerst op datum & tijd.

WVC Bolnes

Het WVC Bolnes kent een gevarieerd aanbod voor wijkbewoners, omdat er veel verschillende partijen actief zijn, zoals: Pameijer, de Biljartclub en Bibliotheek A tot Z. Informeer naar de vele mogelijkheden in dit mooie en unieke centrum! Uniek omdat hier diverse organisaties gebruikmaken van dezelfde voorzieningen en ruimtes en ook samen activiteiten organiseren.

WVC Bolnes
Noordstraat 255a
2987 CR Ridderkerk
(0180) 411 148
verhuur@facetridderkerk.nl

Neem voor meer informatie over zaalhuur of activiteiten in het centrum contact op met verhuur@facetridderkerk.nl

Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Avonden en weekenden geopend in overleg – inclusief beheer.
Extra informatie

WVC Bolnes is een ruim en open centrum met meerdere ruimtes.

Onderdeel Bijzonderheden
Hoekzaal
Recreatiezaal
Podium (verplaatsbaar)